El centre

El centre

En Roger

Hola, soc en Roger. Tinc 6 anys i en fa un que vinc a l'Unicorn a apendre i a divertir-me amb la Carla, els seus "ajudants", i la Sendra, la Neu i la Darling.
 
Posted by Picasa



Al principi venia una mica esporogit. Se'm feia gran això dels cavalls. Però ara vinc molt content i aprenc moltes coses. Treballo tots els aspectes dels cavalls. Des de tenir-ne cura, , a muntar-los, i ara ja son els meus amics.

 
Posted by Picasa



 
Posted by Picasa


Crec que he millorat moltes coses perquè jo, que no tinc gaire equilibri, al començament quasi bé no m'hi aguantava, però ara fins i tot hi m’hi poso dret (bé m’ajuden una miqueta…). Fem jocs, treball corporal, aprenc també a vocalitzar millor, coordinació, precisió, i un munt de coses. Ah, i una altre cosa molt important: estimar els cavalls. Si estimem els cavalls ens estimarem una miqueta més nosaltres mateixos (això m’ho diu la meva mare). I no us penseu què es fàcil tot això. S'ha de ser valent, i molt disciplinat, perquè els cavalls s'han d'estimar i cuidar mólt bé.
Tinc molta sort de poder anar a la hipica i realment és genial. A més tota la meva familia està molt contenta d’acompanyar-me. De vegades també sortim a fer passejades per la Rubina, i el meu germà petit també pot venir, perquè el deixen participar amb tot. L’Iu després de cada sessió, ens ajuda a mi i a la Carla a donar pa als cavalls com a premi a la feina ben feta.
 
Posted by Picasa

Així és que venir a l’Unicorn em fa millor, més valent, més capaç i més feliç. I tots són alla per ajudar-nos. Un record a tots!!!!