El centre

El centre

Escolta'm i ajuda'm


Us necessito estigueu per mi


Hola sóc jo.
Potser sóc diferent al fill que us havíeu imaginat i que ha fet canviar aspectes de la vostra vida. A vegades estic estrany, se’n fa difícil fer-me entendre i acabo amb la vostra paciència.
En altres ocasions ploro sense motiu, tinc rebequeries, sóc tossut i exigent, us porto la contrària i protesto per tot. Tot el dia us demano coses. No paro, perquè no em canso mai, i us faig anar de bòlit.
Així i tot per a mi, sou les persones més importants de la meva vida. Us necessito, sóc fràgil, encara estic creixent i formant-me, i sovint em faig moltes preguntes i us demano respostes.
Sé que m’estimeu i jo també us estimo


Generalitat de Catalunya
Departament de Benestar i familia
Prevenció dels maltractaments a menor