El centre

El centre

La Reina de corazones



Avui a l'escola mentre els altres nens acabaven una fitxa la Ranya que ha havia acabat la seva, m'ha dibuixat, com podeu veure soc una reina de Cors a la part de baix del full hi ha mes cors i fulles, vaja que tot amor i natura. Quan els altres ho han vist han vingut abraçar-me i fer-me massatges. Com que dimarts vaig estar malalta i no hi vaig poder anar avui m'han guarit. Es un d'aquells dies en que l'Univers m'ha omplert d'alegria i d'abraçades de nens, qué més es pot demanar?





Esta mañana en la escuela mientras los otros niños acababan la ficha Ranya que ya había terminado la suya, me ha dibujado, como podéis comprobar soy la Reina de Corazones, en la parte posterior de la hoja hay mas corazones y hojas, vaya todo amor y naturaleza. Cuando los otros han visto el regalo me han obsequiado con abrazos y masajes. El martes estuve indispuesta y no puede ir a clase y hoy me han cuidado. Es un día de aquellos en que el Universo me ha llenado de alegría y abrazos de niños, ¿qué más se puede pedir?